Madonna-Candy Shop (recenze)

31. července 2008 v 14:10 | DJ Volder |  Recenze
Madonna ukázala že není jen Popová královna ale sahá i na titul královna RnB.Otázka je jestli je nové CD právě to pravé nebo jestli CD prospěla záplava hostů.Na svoji novou desku si totiž Madonnna přizvala ve své historii nejvíce hostů ve své kariéře,například Justina Timberlaka, Timbalanda nebo Kaneya Westa.CD obsahuje celkem 12 písní CElková délka CD je 56:21.CD jsem si poslechl hned dvakrát za sebou abych vám mohl dát oběktivní názor na toto dílo ale nevím,nevím jestli Madonna udělala správný krok.První písní na CD má název CANDY SHOP Jde o píseň klidnou a nevýraznou podle mě špatná volba jako první co z celého CD uslyšíte.Sama Madonna o téhle písni prohlásila, že ukazuje náladu, při která tahle deska vznikala. Produkce - Pharrell Williams.Po 4:15 min je tu již notoricky známá píseň 4 MINUTES.Píseň rosčísne nudu způsobenou prvním songem a začne to pravé.Justin Timbrlake ukáže že umí i zpívat a Madonna ukáže to samé co vždycky a to že je výborná zpěvačka.Třetí písní je druhý single s CD s názvem GIVE IT 2 ME. Číslo 4 je píseň HEARTBEAT. Jde spíš o klidnější píseň, která se prvními takty podobá opět písním z alba CONFESSIONS ON THE DANCEFLOOR,číslo 5 je píseň Miles Away.Šestá píseň SHE'S NOT ME - těsně před polovinou alba se opět zvyšuje rytmus. Celý single je podle Madonny inspirován Debbie Harry, forntmankou kapely Blondie.INCREADIBLE - nudná píseň,dál komentovat nebudu ale Číslo 8 nese název BEAT GOES ON, královna se zde "předvádí" v jedinečné kombinaci s rappem. Kaney West je pro tuto skladbu, respektive pro tento duet jak stvořený.Číslo devět - DANCE 2 NIGHT, zpomalení celého alba, které je podle mě na místě číslo 9 ne zcela šťastné. Tahle skladba se mezi BEAT GOES ON a SPANISH LESSON moc nehodí, ale třeba to má mnou neodhalený hlubší podtext.Rozhodně ale u numera 10 - SPANISH LESSON - se deska začíná stávat nudnější. Už zde není taková síla písní. Nádech Španělska nezachrání úpadek celého CD.Nudu zachraňuje DEVIL WOULDN'T RECOGNIZE YOU, i když je už pozdě.CD uzavírá single VOICES .Celé CD ukazuje že i Madonna musí jít z dobou aby byla stále populární ale ne každý počin se povede.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.