Září 2008

Tarja-My Winter Storm(recenze)

23. září 2008 v 11:46 | DJ Volder |  Recenze
Tarja Turunen bývalá zpěvačka Finské metalové skupiny Nightwish ukázala že i bez Nightwish umí tvořit skvělou hudbu.Její solové album My Winter Storm musí členy Nightwish pěkně štvát,protože je povedné a plné krásných písní.Celé CD opustilo cestu metalu.Styl Tarjy by se dal charakterizovat jako směs opry,vážné hudby a rocku a možná i jsem tam známiky metalu.Album začíná krtákým intrem a pak už přichází hit číslo jedna I Walk Alone.Písenˇse dočkala i zajímavého klipu.Písní číslo dvě je Lost Northen Star,další píseň která stojí za zmínku.Tarja v ní ukazuje že není na škodu ukázat co operní zpěvačka všechno umí se svím hlasem.Další písně ale přeskočím ne kvůli tomu že by nebyli zajímavé ale mě osobně v paměti moc dojmů nenechali,takže přejdu až k písni číslo 11 Poison.Jde o předělávku jakéhosi Coopera.Cover ale předčil originál a vznikla docela dobrá píseň.Píseň číslo 15 Die Alive,je druhý single z CD My Winter Storm.Píseň je rychlá se zajímavou melodií.Na závěr bych označil tohle CD za povedené.Tarja opravdu stvořila něco krásného i když jsem nebral písni po písničce celé CD se mi líbilo.

Ááááá sem tady zase

23. září 2008 v 11:30 | DJ Volder |  Novinky
No jak jste si mohli všimnout blog byl mimo provoz nebo přesněji nebyli novinky.To ted zachráním a budu přidávat,přidávat,přidávat.Všimněte si rubriky "Pomoc pro začínající zpěvačky" plánuje se její rozšíření a to i přesto že vaše odezva byla nulová.Hudbu ale tvořím pořád takže rubrika pokračuje.Dneska se můžete těšit na recenzi CD My Winter Storm které má na svědomí zpěvačka Tarja,pokud neznáte je to bývalá zpěvačka skupiny Nightwish.No a kdo nezná ani Nightwish tomu není pomoci.